מכירה חדר שינה אחד, Faugh, Cumbria, אנגליה, Cumbria

מכירה - Cod. 35027

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 20 m²
  • חדרים: 1
  • רצפה: 1

דירה במלון, למכירה בבניין היסטורי נפלא הממוקם בלב אחד האזורים המפוארים ביותר של אנגליה. ממוקם בלב הנוף היפה של אגם המחוזי, הוא מציע נופים מרהיבים של הכפר Northumberland ואת הפסגות כי מסגרת האגמים היפים.

המלון מגיע ל -1700, והוא כולל בסך הכול 86 חדרים, כולל חדר יחיד, כפול וסוויטות, ותמיד היה יעד מועדף למבקרים בכל המקומות, במיוחד הודות למאפייני הריפוי הידועים של מקור המים הטבעי הסמוך לגופרית. נווה מדבר אמיתי של שלווה הכולל 140 דונם בין הגינה ליער הטבעי כל ממוסגר על ידי סביבה כפרית אידילית.

הצעה של שירותים שכבר נמצאים במבנה - מסעדה עם בר טרקלין קוקטיילים סמוך, בריכת שחייה וחדר כושר - יועברו בקרוב למסעדה מעולה שנייה, העונה על הסטנדרטים האיכותיים ביותר, מהוספת מרכז בריאות עם חדרים לטיפולים ובניית מרכז רכיבה.

שיפוץ חדר הפונקציות וגני החורף המפוארים יוסיף ערעור נוסף למלון ויהיה לו מיקום אידיאלי לחתונות, כנסים ואירועים.

מהמלון תוכלו לגלות את אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו לאורך חומת אדריאנוס, כמו גם את קרלייל, גרטנה, הקסהאם וניוקאסל, המלון היפהפה הזה מציע לאורחים מקום ייחודי לסגתו אליו - בעוד שוינדרמיר, אולסוואטר ודרוונטווטר ידועים עבור היופי שלהם נופי.

האזור כולו של אגם המחוז ידוע ברחבי העולם עבור קסם התיירות שלו, והוא ידוע בתור יעד של מצוינות הן היסטורית / תרבותית תיירות טבעית, למשוך כ 41,500,000 מבקרים מדי שנה: לאורך החומה של אדריאנוס יש אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו, מכאן תוכלו להגיע בקלות לערים היסטוריות כמו קרלייל, גרטנה, הקסהאם וניוקאסל, או לצאת לטיול על חופי וינדרמיר היפים, אגמי אולסוואטר ודרוונטווטר הנודעים ביופיים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB